
Koordynator ds. dostępności
Zgodnie z art. 14 ust.1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Wójt Gminy Mysłakowice Zarządzeniem Nr 0050.108.2020 z dnia 30 września 2020r. powołał Koordynatora do spraw dostępności na terenie Gminy Mysłakowice.
Zadania Koordynatora ds. dostępności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Mysłakowice i gminne jednostki organizacyjne,
- wdrożenie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 i 7 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno–komunikacyjnej,
- monitorowanie działalności Wójta Gminy Mysłakowice oraz Kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
Dane Koordynatora ds. dostępności na terenie Gminy Mysłakowice:
Joanna Osińska - Sekretarz Gminy Mysłakowice
tel. 75 643 99 60
pokój nr 25; e-mail: sekretarz@myslakowice.pl
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Adam Szumowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Adam Szumowski |
Data wprowadzenia: | 2020-10-12 11:19:41 |
Opublikował: | Adam Szumowski |
Data publikacji: | 2020-10-12 11:19:52 |
Ostatnia zmiana: | 2020-10-12 12:21:53 |
Ilość wyświetleń: | 130 |